En dag vid havet.

Ja och lite däremellan :)

Imorse vaknade jag tjugo över 9 och gick och duschade då. Sen vattnade vi hästarna i hagarna och käkade frukost. Senare vid typ 1 åkte vi till förmedlingscentralen för Simon skulle ha ridbyxor. Jag fick lite gummisnoddar som var kraftigare än hööks' och därav förmodligen bättre :)

Sen åkte vi hem, lämnade av sakorna och åkte vidare till Ängelholm. Där träffade vi på farfar Gert och sen gick vi och kollade bikinis på Brännborns kläder. Såklart fanns det inga i min storlek. Så vi fick gå in på maxi istället och där hittade vi äntligen en bikini. Min har försvunnit i röran där hemma, så jag hittar inget alls längre (a)

Ut till havet iaf och där blev det lite bilder :D Fiina bilder men som är snyggast redigerade ;) Och det får nog bli när jag har lite dötid på jobbet på torsdag :)

Japp, jobba imorgon och torsdag och sen till Falsterbo på fredag!

Men vi får höras av imorgon om jag hinner med något! :)

Hade hade!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0