Bildbomd #1 - Toblerone, Gogo och Lady Princess

Toblerone, sto, e: Cappuchino - Donelli - Bellini - Wartung, född 24 april 2011. Inte planerat. :)
Goliat, valack, född 1987, Daniels doppresent, de är lika gamla.
Lady Princess, sto, e: Donelli - Bellini - Wartung - Ceylon, född 2007, mamma till Toblerone.
Goliat, fölpassare."När kommer ni?!""Nu kommer de nog..""Mamma, måste du alltid äta?!""Hej hej :]""Varför sitter du på marken med den där saken? :)""Får väl posa lite då (a)""Men nu får du sluta och leka med mig istället!" "Javisst fölis, men inte okej att du hoppar på mig ;)""Jag kan väl stå såhär?""Men nu busar vi igen :D""Är du beredd? ;]""För nu anfaller jag igen! :D""Oh, klia lite.."

Man kan verkligen se hur hon tänker :P





Kommentarer
Postat av: sofia lindeberg

awww lilla Goliat, kommer ihåg att jag alltid red honom när jag red hos Torun, saknar den lilla skiten! Han ser iallafall lika pigg ut som då haha :)

2011-06-11 @ 12:21:26
URL: http://sofialindeberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0