You're like my favorite song on the radio.

Idag när jag red Ma Cherie så var hon verkligen jätteduktig :) Krille fotade lite, och hon gick verkligen super! :D

Fashion fick hoppa lite idag, och tillslut gick det rätt bra faktiskt :)








Känns ändå lite overkligt att hon går i så pass bra form bara genom min ridning och träning :')

Fashion fick springa genom vatten idag och det är juh så roligt!!



Man riktigt ser hur hon utstrålar glädje av vattnet :P

Nu ska iaf jag och Krille snart till sjöhultet, och leta efter stålis!!!! Tänkte ta med kameran och se om jag kan få en eller två bilder på kisen :)

Men men, hade hade, så hörs vi senare kanske :D



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0