Vad är det för dag..?

Mja, det är juh faktiskt sommarlov och jag har inte koll (a) höhö. Jag vaknade iaf vid åtta i morse av att älskling kom hem, och sen sov vi till 1. Klockan är nu kvart över två och jag har precis bytt färg på mina gardiner, tyckte det var för jävla tråkigt med julgardinerna uppe mitt på sommaren ^^

Idag, händer inte så mycket tror jag. Danne kommer nog inte idag så Mie får nog vila. Jag kan fortfarande inte göra speciellt mycket, pga knät, men jag hoppas det blir bättre snart för jag saknar ridningen.

Jag ska iaf kalla hit Jessica idag så vi kan titta på film, vi ska se alla harry potter-filmerna för att den sista snart kommer ut. Det lär nog ta hela natten ^^ Krille jobbar tre timmar ikväll också men han får hoppa in när han kommer ;)

Nu ska jag äta upp iaf, därefter väntar duschen. Kanske ska jag också försöka få rent skorna, wish me luck!

hade hade sålänge :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0