So let's make this last forever.

Fashion var superfin idag när jag red! Jag red först lite på dressyrbanan och så. Använde ganska mycket galopparbete eftersom hon är enklast att få igenom där. När hon var igenomriden och ställd i båda sidorna så red jag ut utanför och travade på en stor volt på det lediga utrymmet av lilla paddocken. Tror den kan ha varit 30 m i diameter (a) På en sida var där iaf fyra bommar och jag red över dem samtidigt som jag höll rätt mycket på yttertygeln så hon var helt upprätt. Och hon blev inte sur av att jag rätade upp henne utan hon gick snällt och balanserat där på volten :')

Sen gick jag ner på hoppbanan och red över lite småhinder. Bland annat red jag en linje på olika många språng, först 8 sen 9 och därefter 7 så hon var reglerbar. Sen skrittade jag runt anläggningen innan jag red till stallet. Mamma och Torun mötte mig utanför toaletterna och båda två sa att hon såg superfin ut :) Kul!

Busig fotade lite i början men det regnade så det blev inte så många :) Lägger upp några här iaf :)

New Fashion - One of a kind ♥




Mitchel Musso - Let's make this last forever

Kommentarer
Postat av: fia

SNYGG I BRUNT!!!!

2011-07-22 @ 22:04:41
URL: http://sofialindeberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0