Sjöhultet 531

Tjena! Nu är klockan så mycket som 22:52 men den lär nog vara mer när jag är klar (a)

Iaf, igår kväll åkte jag och min älskling hem till hans pappa i sjöhultet. Där åt vi och sen kollade vi på film. Idag har nästan hela dagen spenderats med att leta kattunge och städa övervåningen. Kattungen blev det inte mycket sett av men lite iaf :)

Övervåningen är iaf städad lite nu, vi har satt in ett datorbord och en soffa och bestämt hur vi ska göra med väggarna/taket. Eller nästan iaf ;) Haha, vi kommer inte så långt men men!

När vi åkte hem sen vid halv 8 tiden åkte vi raka vägen ner i stallet och hälsade på Ma Cherie. Hon kom när vi kom till hagen :) Hon trivs iaf med Jasmine bredvid sig med stängsel emellan och det lär ta ett tag innan hon lyckas beta ner allt det där gräset :P

Nu har jag iaf suttit och nördat Häst & Ponny ett tag (a' Riktigt nolife spel men what to do? ^^

Nu ska jag äta! Och imorgon blir det förhoppningsvis första träningen för tränare med Ma Cherie :D Hoppas det gå bra ^^



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0