Just got up.

Jaop, jag har just stigit upp ur sängen efter övermånga timmars sömn :p Vaknade bara i morse när Krille skulle till jobbet vid tjugo över 6 typ. Sen somnade jag igen och sov fram till nu :)

Idag vet jag inte riktigt vad jag ska göra. Jag kan inte göra så mycket med knät, så jag får typ lulla runder här hemma tills Krille slutar så vi kan åka ner eller om vi stannar hemma, jag vet inte faktiskt. Har ännu inte pratat med Danne, så vi får se hur det blir med Ma Cherie.

Nu ska jag iaf leta upp et bra film att se på, funderar skarpt på Step Up, vilken av dem vet jag ej än. Eller så hittar jag något annat, eller så kanske man lika gärna glor på Lejonkungen eller något sånt :P Who knows? ;)

Hade hade så länge iaf, och senare blir det nog en bildbomb med utvalda bilder från falsterbo! :D
Oh, juste ja, jag fick iaf lit respons på mitt förra inlägg och det är jag tacksam för :) Ni som känner er träffade, är förmodligen det också ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0