Jobbdag+jobbnatt+jobbdag

Eller nått?

Krille började jobba igår klockan tre på eftermiddagen. Sen jobbade han till sju på morgonen, sov i tre timmar och var sedan med mig på mitt arbetspass lite då och då. Därefter åkte vi hem och vilade lite. En timme efter vi åkt ringer Bosse och frågar om Krille kan jobba natten idag med -.-' Vi bestämde iaf att jag åker med, för att kanske få lite sömn, nu när jag iaf är på samma ställe som han. och Jag börjar jobba igen imorgon klockan sju. Så vi spenderar den mesta av vår tid på Enedalen :(

Imorgon måste jag försöka rida. Båda hästarna. Idag fick Mache vila för jag orkade inget efter jobbet, var sjukt trött. Knappt ätit något heller idag, jag äter inte när jag bara sitter still. Jag måste röra på mig för att jag sa äta, jag vet inte, kanske är min ämnesomsättning eller nått? x) Men jag hoppas verkligen att hon sover hela dagen imorgon, fett irriterande när hon är vaken.

Men men, nu ska jag försöka bestäma mig för vilken av de tre step up filmerna jag vill se. Jag vet faktiskt inte, vill helst att pojkvännen ska få se dem också liksom :) Kanske får bli hannah montana eller något liknande istället xD

Hade hade!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0