jobb jobb!

Tro det eller ej, jag lyckades somna! Jag blev för trött för att bry mig om något så jag bara slockna. Innan desshade jag så mycket tankar i huvudet så jag kunde verkligen inte somna O.o
Men! Nu är jag iaf vaken! Pigg och vaken! Nja, kanske inte, vaken möjligtvis men knappast pigg ;P får väl sova lite mer inatt istället. 

Klockan är iaf nu 06:04 och jag har precis rollat mina byxor från katthår -.-' Jag vågar inte gå emot nånting nu heller i huset för då blir dom vita igen. Så jag sitter på huk på golvet framför laptopen, det får funka!

Halv sju kommer iaf pappa och hämtar mig, sen skjutsar han mig dit. Och Krille är där! :D Han stannar också där tills jag slutat (a) :)

Hade hade iaf för nu sticker jag snart! :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0