Hemma lite snabbt.

Jaa, jag och Krille har varit i Sjöhultet hela helgen eller typ två nätter ;) Varje dag har jag letat efter min söta lilla kattunge som vi döpt till Stålis Misse Murr :) Hittade den ett par ggr, men jag fick aldrig tag i den :(

Nu har jag iaf varit hemma lite snabbt innan vi ska till jobbet. Sen kommer vi hem typ 7 imorgon bitti :)

Ma Cherie är frisk i sitt ben iaf :D så vi sätter igång igen imorgon eftermiddag nån gång och snart hoppas jag kunna rida ut på henne :)

Fashion fick vila idag med, men imorgon rids hon också hoppas jag :)



Kommentarer
Postat av: Jessie

Hejsan, vilken fin blogg du har!

Gå gärna in och kommentera lite på våran blogg! :)

2011-07-19 @ 14:50:00
URL: http://dressyrfjollorna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0