Fjärde och sista..

Har precis sett fjärde och sista filmen för idag/igår. Tittade först på Kung Fu Panda (a) och därefter halva JB: Never say Never. Sen kom Krille en runda och därefter såg jag Kung fu panda 2 och nu sist Easy A.

Men tro inte att jag inte gjort något allt idag ändå. Jag har faktiskt tvättat, fixat diskbänken och varit ute med hunden. Dock mitt i natten, lite läskigt vare allt O.o

Hon ligger iaf bakom mig nu och snarkar och ag funderar på om jag skulle gå och sova eller om jag skulle försöka få mina vita skor att bli vita igen, och det får jag göra för hand ;) Roooligt! Har redan slängt dem i tvättmaskinen liksom och det hjälpte knappt. Underbart!

Senare idag ska jag nog iaf försöka ta mig till stallet en runda. Kolla så Danne kan ta Mie nu ett par dagar. Hon får helt enkelt inte hålla på som hon gör. Börjar likna Hemingway lite (Hemingway stegrade sig och slog omkull Torun så hon inte kunde fullfölja inridningen = Danne tog över) så vi får hoppas han kan ta henne med.

Hmm.. Vad ska jag, tvätta skor eller sova? Jag tar det andra alternativet. Godnatt allesammans! Och bara så ni vet så saknar jag min pojkvän som är på jobbet och inte kommer förrän imorgon bitti ;( Men men, han kommer juh då så :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0