Barbackaridning och hagbyggande

Det är vad min dag har innehållit. Efter att jag vaknat då ;)

Först hämtade vi hem Loppan och Calorie, för att Calorie skulle få nya skor. Sen hämtade vi Harboe och Chamaro för att Harboe skulle ha nya skor och Chamaro skulle få en tappsko. Sen när alla var inne och hovis kommit så åkte vi till ridvaruhuset och köpte läderbalsam och flugspray. Pratade rätt mycket med Marie-Louise om Jack och Wanessa och lite så. Sen provade jag skor med stålhätta för jag måste ha det till skolan sen, och sen provade jag John Whitakers sadel som fanns där och jag dog lite inombords när jag satte mig i den ;o Så jävla skön var den alltså! :o

Åkte hem sen iaf och då var precis hovslagaren klar så jag red Chamme lite barbacka. Mamma hoppade upp sen efter att vi lagt på sadeln för hon vill inte rida barbacka :) Sen spenderade jag resten av eftermiddagen i Mie's hage och fixade den så hon kunde komma ut. Så det blev inte ridet mer idag :( Orkade ärligt talat inte, så jag och Krille åkte hem istället. Så nu är jag här! Och vi ska kolla film nu :) Klart på I Am Number Four och sen Easy A :)

Men hade jag haft en häst och massa pengar hade jag lätt lagt dem på en sån sadel, för det var in i helvete vad skön den var :')



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0