You're a Firework.

Skolan idag var fett grym asså! Jag hade dock riktigt ont i mina revben de två första lektionerna, kunde knappt andas. Så fort lungorna vidgade sig så smärtade det, aj!
Sen att det finns vissa uppmärksamhetssökande personer på min skola är en annan sak. Men det är faktiskt ganska patetiska :) Så det är lugnt! Liksom, stannar precis när de ska gå förbi en i korridoren och sträcker på sig, härmar vad man säger, småflinar 24/7, jag menar, hur gamla är ni egentligen? Oh, juste. Jag glömde att ni föddes igår, grattis på födelsedagen i efterskott förresten! :)

Annars har dagen varit rättså bra. Ska städa på mitt rum nu och sen ska jag ner till stallet vid 6 tiden och rida Tuna på 19-lektionen :)

Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0