Wherever I go.

Grymt bra låt, jag ÄLSKAR den!
Idag hade vi skola. Det var tråkigt för det mesta. Men elevens val timmen var ganska kul :D
Efter skolan gick jag och Jessie upp till fothälsan, för att se om de hade en foundation där till någorlunda bra pris. 150:- för en foundation?! ALDRIG. När vi sen skulle vidare mötte vi mr Borg och mr Andersson. Jonte, som hade kastat en snöboll mot mig innan som var hårsmån att träffa mig RAKT i huvudet, såg direkt att jag hade en snöboll i handen. Emil bara fortsatte gå, enough om honom. Kastade iaf mot Jonte, träffade inte. Han kastade mot mig och träffade mina vita byxor :( Så det blir klorin på dem innan nästa användning x) Hade det inte varit för den snöbollen hade jag klarat mig igenom fyra vintrar på ct, utan att ha blivit träffad :)
Iaf, vi åkte till Hässleholm 16:10 istället. Jag, Jessica, Mark och Linus utgör då vi. Där handlade jag min foundation och sen blev det ett besök hos Jessies mormor. Tog sedan tåget hem igen 17:28 :)
Nu ska jag packa lite grejor och sedan dra ner till stallet. Nike ska tränas och Tuna ska ridas :) Uppdateringen om det kommer senare, förhoppningsvis med lite bilder :D

Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0