Vända tillbaks dygnet..

.. Är inte det lättaste här i världen. Jag vill sova, men mamma tvingar upp mig tidigt. Idag väckte hon mig 8!
Det är bara liiite komiskt att hon kan väcka mig i tid när HON ska iväg, men när jag ska till skolan väcker hon mig 07:20 och sen får jag stressa som fan eller så missar jag första lektionen. Kuul!
Imorgon är det skola by the way. Känns lite tragiskt. Men det kanske kan va kul att träffa lite folk igen.
Lovet har iaf varit allt annat än bra. Första veckan låg jag bara i sängen med undantag för julafton, men då låg jag i soffan hos Emma ist -.-' Andra veckan märkte vi att ingenting hjälpte, hur mke halstabletter jag än knaprade så blev jag inte av med hostan. Hostmedicin hjälpte inte, mjölk+halstabletter hjälpte inte.
Så för att jag inte skulle ligga hemma och tyna bort fick jag åka ner till stallet en dag och rida. Där märkte vi att det verkligen är mitt hem för där mådde jag mycket bättre och dagen efter var jag båda piggare och bättre.
Hostan fortsatte men sen och andra sidan har den fortsatt hela lovet.
Det övergick nu sista veckan till en rejäl förkylning istället. Kan det inte bara försvinna?
Idag ska jag iaf tvätta och förbereda allt för imorgon. Ner en runda till byn och handla godis kanske? (a) Sen kanske det blir en runda till stallet i eftermiddag :)

Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0