Två ridpass.

Tuna var jättefin idag. Hon är fortfarande lite labil så hon bytte galopp med bakbenen på kortsidorna, men jag lyckades sitta tillbaka henne på långsidorna istället för att hon rusade iväg så jag är nöjd ändå :D  
Fick sen rida Harboe på sista lektionen. Det gick bra, men jag hann inte rida fram så mke som egentligen skulle behövas för att han ska släppa, så han va lite spänd :) Det gick bra ändå, han hoppade allt tillslut och vi fick bara två stopp på planket :D Red sen runt, runt, runt på en volt i trav för att han skulle gå igenom och efter ett tag kände jag hur han höjde ryggen och travade med bakbenen också :D Så då skrittade jag av honom och tog in han. Bytade kläder sen igen till skolkläderna och blev hämtad av pappa. 
Så nu sitter jag här och käkar choklad (ovanligt va? haha) Och ska se film om jag hittar ngn bra ;) Ha en fortsatt trevlig fredagskväll :D

Kram

Kommentarer
Postat av: Anonym

läs bloggen! :)

2011-01-22 @ 01:34:35
URL: http://hestspecial.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0