Två hästar idag!

Det blev inte en häst idag som planerat utan två pållar, först Tuna och sen Calorie :)
Tuna var duktig, lite stressad och drog i början men när hon märkte att jag inte drog emot utan släppte fram henne slutade hon gå på sne och gick rakt i stadig form. Till och med i galoppen var hon lugn och avslappnad så det var ett bra ridpass!
Calorie var inte så duktig idag som på kursen men hon gjorde några helt fantastiska galoppfattningar (de är inte hennes starka sida) i vänstervarvet. Lite sämre i höger men i vänster var de typ 8 mässiga ;)

Det har inte blivit så mycket gjort annars idag. Skulle ridit Fashion också om jag hade haft ork och tid till det. Hon är en sådan energitjuv så jag tror inte jag hade haft tålamod för henne också idag. Bara Tuna tar ganska mycket på krafterna.
Ja, jag säger som min syster btw. Snön för gärna försvinna nu.

Kommentarer
Postat av: Carro

Var med i dagens blogg på våran blogg!

2011-01-10 @ 10:13:24
URL: http://tvillingryttarna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0