Tisdag = Officiell Chilldag!

Ja, det är det verkligen! Skolveckans chilldag är definitivt tisdagen. Vi har först svenska och geografi med Karin. Såg idag (!) efter veckor att Belinda har skrivit "Linnea Borg" på första sidan i min geografiskrivbok -.-' Ha Ha, jättekul! x) Hon kommer dock inte ihåg det själv, men det är inte mys stil och Jonte skriver inte runda ringar över sin i :P
Rast och sen engelska=film! Därefter matte, lunch och musik=massor av musik!
Helt Awesome!
Dessutom var jag ganska övertrött idag så jag har väl skrattat åt ganska mycket idag xD
Dialog på matan:
Jessica - Linnea, varför delar du köttbullarna, gör du barnmat eller?
Jag - FÖR ATT DET SKA RÄCKA TILL MAKARONERNA!
Linus - Aha, ser du så bra hon sköter sin köttbullsuppdelning? Lika bra som sin ekonomi!
Jag - Ja, klart!
Linus - Får du ditt barnbidrag i månaden?
Jag (Svarar på ngt helt annat) - Ja, och makaronerna.
Linus - HAHAHAHAHAHAHAH!


Eller som på musiken:
Tomas - Vilket är Van Halens mest kända gitarrsolo? Jonathan!
Jag (tyst) - Jump..
Jonte - JUMP!
Tomas - hehe, nej.
Jag - HAHAHAHAHAHA!


Vi är lite speciella :)
9B <3

Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0