Samma gamla visa, men vet inte vad det är för låt.

Skolan idag gick fort, vilket var bra. Jag träffade dock Mia alldeles för lite, så min energinivå var ganska låg. 
Gick dir från skolan till stallet och red Harboe. Jag lindade honom i blåa lindor, för att matcha hand extremt lilla blå rand på schabraket. Söt blev han iaf! ^^
Han var jättefin! Riktigt fin var han, han släppte dessutom lättare i bogen idag :D Jag red ändå bara aktiv ridning i 25 min och han var ändå svettig när jag kom in med honom igen, men det var inte stressvett utan det var jobbsvett :D Så glad över honom! Han lär sig snabbt! :) 
Klippte också hans hovskägg lite, det var så långt så han trampade på det nästan :S Så han blev lite pysslad med sen, och det bara njöt han av!
Sen satt vi ett tag i klubbis, jag blev brutalt misshandlad av Daniel, som vanligt x) Han höll verkligen på att vrida min hand ett helt varv så jag typ höll handen hela vägen nere i golvet samtidigt som han kittlade mig -.-' Not Cool! Men jaja. Vi hade väldigt kul ändå :)
Sen gjorde jag klart geografisaken, ska bara skriva över den till datan nu och sen skriva ut det så blir det skitbra! Kommer bara få G, som vanligt, men ändå! ^^
Nu ska jag duscha mitt hår, lägga in bilder på datan och redigera Jontes öga, för det var fett läskigt idag ;o

Ha de bra!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0