Rubrik.

Så får det bli, när man inte har ngn fantasi!
Idag var skolan fett jävla tråkig, förutom de stunderna som jag träffade Mia och biologilektionen. Fia var på riktigt disshumör idag, så det blev en del skratt haha!
Gick hem till Mia efter ev sen och väl där åt vi bananpaj ♥ Den var jättegod, men jag blev också jääättemätt.
Smsade meden perosn på vägen ner, fick lite svar men ännu fler frågor. Så right now, I'm torn. Jag är klyvd mellan att tro på personen och att inte tro på den. Sjukt irriterande. Men det ännu sjukare är att t.o.m på sms lyckas personen suga ur all energi och kraft i mig så när vi anlände i stallet hade jag ingen energi till att göra mitt geografiarbete. Jag skrev ändå ganska långt, innan bytte om och longerade Chamme.
Jag var typ en meter från att bli sparkad i huvudet av honom för han sparkade rakt ut i luften. Blev lite chockad först och backade en halvmeter men fick sen sätta fart på han igen. När jag red efter longeringen var han jättefin iaf, han slingrar sig värre än en orm i sand, den saken är klar. Men han höll ihop sig jättefint och var rund och fin i galoppen, utan att jag behövde göra annat än trycka ytterskänkeln i honom på den öppna sidan av volten. Han var mycket fin idag!
Red sen Tuna på lektion och hon var allt annat än fokuserad. Hon gick bara och tänkte på allt annat och blev sen sur när jag gick på henne :S Schizo-häst..
Gick hem efter det, klockan var kanske halv 10 kanske? Och nu sitter jag här, men ska sova nu. Ses imorgon! :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0