Onsdag :)

Halva veckan klar = Snart helg! Det spelar faktiskt inte någon roll om man började skolan får en dag sen, man är skoltrött ändå!
Skolan idag gick rättså fort, haha Kemin var ganska kul. Erik förorenade luften totalt och jag och Fia garvade rättså rejält åt Per:
Per - Så om vi väntar med att sätta på tvåan..
Jag - Hmpf, hahahahah
Fia - Hahahah

Efter ett tag...
Fia - ihihihihihi...
Jag - ehehe
Mark - Vad skrattar ni åt?
Jag - Per sa at vi skulle vänta med att sätta på tvåan..
Mark - AHAHAHAHA!


Efter följde jag med Mia hela vägen hem till henne :P Och där var en dialog när vi kom:
Mia - Linnea, om vi hämtar hårföner så kan vi..
Jag - Ska du föna bort snön? -.-'
Mia - Heheh


Och en när vi gick:
Mia - Låste jag dörren?
Jag - Ditåt väl?
Mia - Låste jag dörren ditåt?
Jag - Oj, jag vet inte hahahahah, vad sa du?
Jag trodde hon sa: Vart ska vi gå?


Red Tuna idag, btw. Fick ganska mycket armträning :P Hon slappnade iaf av betydligt men eftersom det var hoppning så blev hon het ändå :P Jag fick iaf henne att lugna sig rätt mycket mellan hinderna, istället för att hon skulle bränna på som en galning. Hon låg kvar lite i steget sen :D Torun gav oss mycket komplimanger iaf :D = Bra Ridpass!

Nu ska jag duscha, plugga lite matte och sen sova. Men allra först ska jag göra det jag gör näst bäst, ÄTA ;)

Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0