My lifesaver.

Det är Mia det. 
Men nu till dagen! Skolan idag var ganska neutral, no ups, no downs (det andra var väl mest positivt) Och efteråt gick jag och Mia till Mia :) Åt, hon bytade om och sen gick vi till stallet. Vi överträffade oss själva och gick dit på 29 min! 
väl där gjorde vi oss klara för lektionen. Tuna var lite dum, sen var hon bra, sen va hon dum igen och sist var hon bra, så det jämnade ut sig! Sen fick jag vänta därnere i tre timmar innan jag skulle träna med Romero. Men vi hade roligt under tiden! Mycket roligt faktiskt. Men så fort Mia åkte hem så blev jag trött och hängig igen, så hon är verkligen my lifesaver :) ♥
Romero har inte hopptränat på typ flera veckor nu. Så idag på hoppträningen bara skuttade vi lite och ska träna mer på allvar i nästa vecka. Men vi påbörjade omhoppningsträningen iaf, och det gick mycket bra. Jag har förbättrat min ytterskänkel betydligt med Toruns eviga ytterskänkelsträningar och övningar så det gick mycket bättre än förra ggn! Nöjd, alltså :) 
Men utanför ridhuset är deta ltl annat än lätt att gå alltså. Där är verkligen blankis, och man kan åka skridskor på parkeringen om man vill det :s Jag hoppas bara att inga hästar bryter benen av sig innan det är åtgärdat. Känns ganska tråkigt om ens häst bryter benet precis innan en viktig träning eller överhuvudtaget. Det kan räcka med en sträckt muskel och hästen är inte ridbar på ett par veckor. Inte så kul kanske. Måste göras vid!
Imorgon är det iaf torsdag. Det brukar vara ganska tråkigt på torsdagar, så jag får hoppas att någon gör den rolig :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0