Morgonjour.

Eftersom schemafixaren hade glömt denna helgen på jourschemat erbjöd jag mig att ta dagens morgonjour. Har egentligen jour nästa vecka men det gjorde inte så mycket. Det är kul ändå! :)
Så vi fodrade alla 18 hästarna och vattnade. Bytade täcke på de som skulle ut. Ut med hästarna och mockade de boxar som inte har någon skötare.
Chamaro var bara för söt idag, han skulle ha min mössa hade han för sig :P Och när jag mockade hos honom stod han och sov i gången :') ♥
Pratade med Marika som kom och skulle rida. Sen bad jag pappa hämta mig och nu sitter jag här. Snart ska jag duscha och fixa mig inför skötarträffen ikväll :D
Kul ska det bli! :D

Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0