Maybeline.

Är namnet på den nya ponnyn som Torun ska köpa. Hon är 21, perfekt ridskoleponny, fräsh och pigg för att va så gammal. Hon är också välutbildad och duktig och går fram för skänkeln och saktar in vid minsta lilla tag i tygeln. Hon är snäll, social och lojal och mycket gullig. Hon går lätt i form och lyssnar bra på kommando. Maybe är svart och är en toppstammad New Forest e: Komet ue: Smedhults Starlight.
Allt detta lyckades jag känna ur henne under den lilla tiden jag red henne på 30 min idag :D Mycket söt häst och går snyggt i form och tuggar på bettet. Testar en i början men då visar man vem som bestämmer och sen går hon som en klocka :)
Jag lyckades inte få någon bild men det kommer väl ^^
Tror Torun köper henne imorgon :)
Skolan idag var ganska random. Inga kuligheter eller så, men inga tråkigheter heller så den va väl bra. Efter skolan gick jag HELA vägen hem till Mia ensam :o Men när jag kom till Mia väntade en bananpaj så det jämnade ut sig :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0