Hemma igen.

Sov över med Mia till idag och jag vaknade fyra minuter innan min klocka ringde. Duktigt!
Sen låg vi och tittade på massa grejs ett tag och sen kom pappa och hämtade mig. Så åkte vi inom till mamma och hämtade lite kläder. Kom hem till pappa och slänger kläderna i tvättmaskinen och sätter igång den. Kom dock på att jag glömt lägga i tvättmedel och sköljmedel efter ett tag, fast det hade inte gått så långt på programmet så jag hann ^^, Hade varit ganska fail annars!
Skulle också behöva städa mitt rum, eftersom pappa varit duktig och städat resten av huset känns det ganska fult att komm in på mitt rum där allt är en stor röra. Jag måste ha fler utrymmen för att mina saker. Snart ockuperar jag Simons rum också, han är ändå aldrig här. :)
Idag ska jag annars bara vara hemma, fixa och så inför skolan imorgon. Ikväll ska jag hem till mamma och ja. 
Just nu håller jag på att leta upp en foundation som man kan köpa på internet, för min är snart slut!!! Jag hinner inte in till Hässleholm idag och inte till Hbg heller för den delen. Där finns inget ställe i Perstorp där de säljer en foundation till ett bra pris. Shit!
Nu ska jag iaf försöka få min bror att ge upp mitt rum för nån timme så jag kan städa där :) 

Btw, jag fick mycket respons på texten jag skrev på min extrablogg igår; linnealindquist.blogg.se/tankarochtycke om tjejers viktfixering. Läs den om ni vill :)

Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0