Follow Me Down.

Jaaa, Idag har skolan gått riktigt långsamt! Vi har haft typ alla möjliga lektioner x) Det roligaste var väl rasten mellan NO:n och svenskan när hela klassen gjorde givakt för Karin, förutom jag som filmade x)
Följde med Mia hem sen och hade ganska kul på hela vägen hem :P Vi hade rätt kul på sms sen också, när vi väl var hemma hos henne. Pratade med en pojke, som var ganska rolig faktiskt! Haha!
Sen gick vi ner till ABF-huset så Mia och Kelly kunde dansa. De började göra koregrafi till Follow Me Down och det var ganska najs faktiskt :P Sen gick jag hem helt ensam igenom hela byn :o Modigt! Pappa hämtade oss hos mamma och sen åkte vi till midgårdsgatan och här är jag nu :) 
Imorgon ska jag med Mia efter skolan igen :D Och denna gången ska vi ha ännu roligare på vägen hem om vi hinner bara :D Haha!
Sen blir det ridning på kvällen :) 

Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0