Filmkväll.

Jag har precis kollat på tre filmer, alltså fyra filmer sammanlagt idag :D

Först kollade jag Another Cinderella Story, har sett den ett antal ggr innan men den är faktiskt riktigt bra!
Check it out, om du tycker om musik och dans :D
Starring Drew Seeley & Selena Gomez.

Riktigt bra!

Senare såg jag Raise Your Voice. Och ja, jag gråter alltid i den filmen, men den är bra om man är osäker och vill vara säkrare på en sak :)
Starring Hilary Duff & Oliver James

Också mycket bra! :D

Sist men inte minst såg jag en rättså okänd film, Spectacular!
Gillar namnet skarpt ;) Den är också mycket musik och dans, ni kanske märker att jag älskar filmen med sånt i :D Ni ska bara veta vilket HSM freak jag har varit/ är x) Kan alla repliker utantill och alla scener. Så var det ett tag med Camp Rock också. Jag kunde rabbla repliker och miner i sömnen, bokstavligen. När jag inte kunde somna tänkte jag igenom en film, scen för scen med alla repliker. Skills ;)

Starring Tammin Sursok & Nolan Gerard Funk :)

Nu ska jag sova, då klockan blivit 01:01 ;)
Ha det!

Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0