Dreaming People.

Ja, jag gick ner till stallet som sagt och red Harboe. Han var lite spänd och stressad i början, många andra hästar och ponnyer i ridhuset samtidigt så det blev lite huller om buller där inne x) Sen pep hans stigbygel hela tiden och jag lyckades inte böja tillbaka den för jag hade inte tillräckligt med kraft :/ Det slutade med att Danne fick trycka rätt den, och han fick ta i en del så jag fattar vrf inte det gick med mig x) 
Sen var han fin och han har äntligen släppt till i ryggen för sen gick han med huvudet i marken nästan :D Så han är jättefin nu :) Går i stadig form och släpper i ryggen lättare för varje ridpass. 
Sen fick jag ge honom till mamma för hon ville att jag skulle få skjuts hem och Danne kunde bara vänta typ 4 min, så jag sprang in och bytade om och mamma tog hand om Harboe. 
Imorgon är det först skola och sen ska jag hem till Mia :D Därefter ska vi ner till stallet och rida dressyrlektion vid 5. I helgen vet jag inte vad som händer mer än att Emma ska firas på söndag för hon fyller år på måndag :)
Förresten, tycker ni jag ska ha den stora symbolen?


eller den lilla



Jag tycker den stora ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0