Dålig uppdatering.

Ja, igår blev det ingen uppdatering alls faktiskt, jag var helt enkelt för trött ^^
Men i början av dagen åkte jag ner till stallet och fotade när Danne höll lektion för sina vänner. Det hade varit så jävla kul att göra! Ta ner ett par kompisar och bjuda dem på en ridlektion som aldrig har ridit innan och se vad de säger :D Men alla fyra var jätteduktiga för att inte ha ridit innan (en av dem, evelina, hade dock ridit innan men det var en bra tag sen) De lyckades tillslut hitta takten i traven och kunde styra slalom helt ensamma. De fick också galoppera med Danne springande bredvid sig men duktiga var de iaf ^^
Danne red lite på Chamaro innan lektionen så han skulle va lite trött :) Han var lite istadig i början men i slutet blev han sjuk fin!



Efter lektionen stack jag hem, eller strax efter, och lade upp bilderna på datorn. Sedan rensade jag bland dem, tog nog bort över 75 bilder som var suddiga/oklara och inte gick att fixa till. Sen photoshopade jag alla 304(!) bilderna som var kvar på 1h och 20 min. La sen upp lite dryga 70 av dem på facebook så Danne kunde tagga sina vänner i dem :)
Sen var klockan bara drygt fyra och jag hade verkligen inget att göra så jag photoshopade lite fler bilder x) Först två på Mia

Jag gjorde inte så mke med dem men tyckte de blev bra som de blev :)
Och sen photoshopade jag ihop en bild på ett par vänner till mig :p

Fr.V Emil Borg, Memet Mehmeti, Jonathan Andersson, Danish Abdul
Jag gillar glasögonen x) 

Men nu ska det bli bättre med uppdateringar! Jag vet bara inte vad jag ska skriva om :/ Jag vill skriva åsiktstexter men har inget att skriva om för tillfället. Ibland bara dyker det upp texter i huvudet men då brukar jag oftast inte ha datortillgång och då försvinner dem eller så blir de dåliga när de väl blir nedskrivna. Jag vill skriva om något kul och intressant, inte bara om det vanliga. Något förslag? :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0