Barefoot Cinderella.

Idag kunde jag inte blogga efter skolan för jag följde med Miia hem :D <3 Precis när vi var vid uppfarten kände jag min mobil vibrera, så jag tog upp den och så stod det "Jonathan Andersson" ? Vad vill han mig? x) Så stod det "I see u :o haha" och jag vet att han bor där, så jag kollade emot hans hus, men sen kände jag mig iakttagen bakifrån och vände mig om och där gick han. gud vad rädd jag blev först! :o haha!
Red La Fortuna Fayenza - Tuna - idag på lektion. I början var hon lite stel och spänd men efter lite travarbete, böjningar och ställningar var hon avslappnad. Och hon gjorde jättefina galoppfattningar i båda varven utan att försöka slå sig fri en enda gång. Pratade med Torun efter och hon sa också att Tuna nog behövde denna träningen mer än Fashion så jag ska ha henne nu ett par veckor framåt :D Kul Kul!
Efter lektionen skulle jag bara byta om i klubbis och där satt lite roligt folk. Så det blev lite snack och skämt, haha! Daniel var på lite bushumör idag och knuffade mig baklänges, dumt nog fattar han nog inte hur stark han är för jag flög baklänges, snubblade över alla skor som var där och det var precis att Krille hann fånga mig innan jag landade på golvet xD Fick lite ont i mitt knä faktiskt, men det gick över fort :p Ja, när Danne är där är det jag som är slagpåsen helt enkelt x)
Mia var förresten snäll och tog ett litet foto på oss med mobilen efter ridlektionen :)
<-- I ridhuset efter ridning - utanför ridhuset efteråt -->
Hon var ganska fin i vita lindor och vitt schabrak, trots sin ljusa färg :) Men hon är snyggast i svart! ;)
Ikväll ska jag titta på film förhoppningsvis, om min bror låter mig sitta vid hans dator (a) Så tråkigt att kolla på film på pappas dator i vardagsrummet för man hör tv:en i bakrunden :(
Imorgon ska jag fodra hästarna vid 8 tiden typ och sen släppa ut och mocka. Morgonjour liksom :) 

Kram

Kommentarer
Postat av: STOCKHOLMSJENNA - Livet som ryttare i storstan. TÄVLINGAR PÅ BLOGGEN!

Rider du på ridskola?

2011-01-23 @ 13:12:19
URL: http://stockholmsjenna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0