Avbruten ridlektion.

Fredag idag och det var en kul dag i skolan, eller iaf efter 12. Allt innan var mest skit :P Hade matte med 7A idag igen, jag får vara där varje fredag för Patrik för han tycker om mig! (y) 
Iaf, så spelade jag och Mia yatzy. Jag fick också reda på att hälften av hennes klass tycker att jag är läskig ;o Baraför mina killerblickar och mitt pokerface. Lite komiskt faktiskt ^^, jag undrar egentligen hur många det är som är rädda för mig på skolan xD
Efter skolan gick jag och Mia hem till Mia. Självklart skulle vi ha alla jävla fördröjningar. Tåget kom, från Hässleholm dessutom! Och sen kom det massor av trafik vid vägen 25 meter efter tågspåret. Så när allt kommit och gått så hade vi Danish och Jonathan hack i häl ;o När vi kom till Mia, åt vi bananpaj och choklad och glass <3 Och när vi skulle gå ner till stallet sen mötte vi Jonte. Fast vi skulle inte ha mött honom om han inte vänt i sista sekund och gått åt vårt håll -.- Ja, sen fakeringde han mig -.-'
Kom till ridskolan iaf och hade en trevlig tid. Pratade om massor av gamla tv-program som gick på Nickelodeon och Cartoon Network xD 
Gick ut och fixade Tuna sen och red lektionen. Eller iaf halva. När vi kört lite öppnor, slutor och förvänd sluta så hände ngt. Jag tappade all kraft i kroppen. Tyglarna var lösa och jag orkade inte hålla skänklarna stilla. Sen kände jag hur allt snurrade och ögonlocken blev tunga. Jag frågade Torun om jag kunde avsluta lektionen tidigare och det kunde jag. Jag gick in med Tuna och fixade klart henne. Tårarna brann bakom ögonlocken, och vällde upp i ögat utom kontroll. In i klubbis och bytade om, ringde pappa och bad han hämta mig. Mia kom sen och kramade om mig, frågade vad det var och när jag sa att jag inte visste började tårarna rinna hejdlöst. Jag kunde verkligen inte stoppa dem, Jag vet inte ens varför. Men det gjorde att Mia också började gråta :( Pappa hämtade mig iaf sen och när jag kom hem sov jag som en stock i två-tre timmar :/
Förövrigt har det varit en toppendag! 





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0