Yeah yeah yeah!

Skolan idag gick fort. Bra! Sen hem till Mius efter och käka bananpaj (a) Och därefter ner till stallet. Pappa körde oss ner faktiskt, för det snöade som sören :(


Så fixade jag klart Harboe, han blev fin och han var jättefin hela tiden på lektionen förutom när vi skulle rida mellangalopp på snett igenom och läktaren var frrrruktansvärt läskig! 
Fixade honom snabbt efter, och bytade om sen kom pappa och hämtade mig på ridskolan och så åkte vi hem till Emma. Axel blev 1 år idag! 
Så en dialog:
Jag - Mamma, vet du vad jag sa när jag kom?
Mamma - Nej?
Jag - "Åh, titta dom har bananer i ta.. åh, bananer -.-"
Mamma - Du och dina bananer. Hon har fått något dille på bananpaj nu. Det började med en gång i veckan, på fredagar och nu är det två dagar i veckan, måndag och fredag. Hmm..
Jag - Ja, säg inte att jag inte behöver det! 
Resten -  Hahahahaha...
Axel fick också kladda i sin första tårta! Sen åkte vi ner till stallet igen, och tog med oss Simon. Så väntade vi tills hoppträningen var klar, jag gick ner och pratade med Ange lite och sa att jag tyckte det såg ut att gå bra för hon satt mest och log hela tiden x)
Sen byggde vi vår dressyrbana och Danne harvade. Jag sa det till mamma: "Om han drar med sig staketet så skrattar jag" För då hade han spenderat den senaste halvtimme till att mäte ut EXAKT avstånd ÖVERALLT. Men noga ska det va! :)
Iaf, sen fick vi skjuts hem av Danne allihop :P Och då spelade han en låt, som jag sen letade reda på, tyckte den var fedearne bra! Länk här ---> 
http://www.youtube.com/watch?v=3mC2ixOAivA






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0