Unghäst :)

Ikväll var vi och hämtade Ma Cherie i Boalt. Det var ingen lätt procedur och hon slet sig en gång, Krilles fingrar brändes av linan och det var nära att vi gav upp. Men sen provade vi att backa till stallet och efter ca 20 min var hästen i transporten utan att hon gick ut medans de fick upp lämmen och linorna. Hon blev lite rädd av mattan när vi drog ner den men det gick bra. Jag stod med henne i transporten och lugnade henne och det gick faktiskt :) Så imorgon påbörjar vi vår hantering av henne :)
När hon kom till Perstorp så var hon dyblöt av stress och det var inte speciellt varm i transporten, bara väldigt immigt. Iaf, ut med pållen och in med henne i boxen :) Söt var hon :)♥






hon ser lite skärrad ut men här hade hon precis kommit till ett nytt ställe, och allt var nytt. Så det är lite orättvisa bilder, men de är de första bilderna på henne i Perstorp :) ♥

Imorgon ska jag rida Chamaro för jag hann inte idag :( Får nog longera honom lite innan sen tänkte jag hoppa en liten hinder serie som ser ut såhär:

Hoppas det går bra! :)





Kommentarer
Postat av: sandra

tips !

höj upp bommarna på ngt sätt , då tar dem det lite mer på allvar ! :)

typ sockerbitar på det låga :) och ta inte allt dirr utan lägg till lite i taget :) pöss på dig linnea

2011-02-26 @ 23:08:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0