Tung häst!

Jag skulle ridit Harboe idag men My skulle också rida så hon red honom så fick jag rida Chamaro istället för Danne hann inte rida. 
Han var som en orm i början och slingrade sig mer än någon annan. Red jättemycket för ytterskänkel och yttertygel Och han rätade upp mycket mer. Men i varje halt så krängde han sig så han stod på dubbla spår. Men han var jättefin i galoppen, lite dum i början men sen blev han bättre. Han travade på jättefin sen iaf, han tryckte ner i bettet så det kändes som om jag höll typ 70 kilo i händerna ;o
Jag var riktigt trött efteråt kan jag säga. Han kräver så mycket fysisk ridning och mental så man blir riktigt matt. 
Fin var han iaf!

Idag hade vi nationella i svenska, skrivdelen. Det var ganska långtråkigt. Vi satt i tre timmar typ -.- Skrivkramp till tusen efter ja! Men jag lyckades fixa ihop hela 6 sidor ;)
Sen var det bara segt efter, förutom vår biologilektion som var riktigt chill ;) Så jävla skön! Vi fick dessutom agera till en film xD vi är bäst, det bara är så x)
Sen blev det ett besök hos min sjukgymnast. Vi fick också mitt intyg till idrotten. Så nu kan han hålla käften, gubbjävlen!
Sen blev det hem om och därefter stallet. Hela dagen har tillbringats med Jessica ! :D ♥
Imorgon är det fredag igen! Helt sjukt vad tiden går fort nu ;o





Kommentarer
Postat av: Linus

vill bara påpeka att de är bra att tiden går fort så vi kn få sommarlov :D

2011-02-10 @ 22:46:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0