Tråkig Söndag.

Ja, jag stack ner till stallet som jag lovade och vi löshoppade lite hästar. Här är lite resultat:
Loppan (hennes första gång): 90 cm - Vi såg också att hon hoppade riktigt bra, hon har underbar teknik!
Chamaro: 1.45 - 5cm lägre än förra gången, men han var trött idag :)
Exet: 1.? - Det var över 1 m iaf, han hoppade 1.20 förra gången :)
Ysatis(första ggn): 95/100 - Hon är bara tre och för att vara tre hoppar hon jättebra!

Men jag var riktigt trött. Jag liksom förlorade all energi när jag kom ner där. Jag vet också vrf, men tänker inte gå ut med det här. Energitjuv, kan man säga.. Mia kom iaf, hon lyckades få upp min energi till den nivån där jag kunde hålla ögonen öppna! ^^
Så efter några timmar stack vi hem igen och jag fick helt plötsligt tillbaka all min energi! Så jag orkade liksom hur mke som helst :S Så det var tydligt det x)
Kollade klart på The Tourist och började titta på Love & other drugs men hann inte se hela, hittills är den bra iaf. The Tourist var riktigt bra! 
Pappa hämtade mig hos mamma och så åkte vi hem hit. Jag städade runt min säng och så för vi skulle byta. Jag har äntligen fått en riktig säng! Så nu kan jag äntligen sova ordentligt! :D Denna är dessutom 10cm bredare än de andra så det kommer kännas riktigt knas x) 
Men iaf. Nu ska jag torka håret lite snabbt för det är nyduschat och sedan ska jag sova! ^^ Det är juh en ny skolvecka imorgon, men eftermiddagen kommer bli Epic! För jag ska hem till Mius och käka bananpaj och chokladkaka och umgås med min söta älskade Mia :D ♥
Btw, så kom mitt registreringsbevis för några dagar sedan, så nu är officiellt Linnea Hovander Lindquist. Det kändes lite konstigt när de sa det igår på tävlingen x)






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0