Superdag!

Ja, skolan var väl allt annat än perfekt, men vi hade matteprov idag iaf. Gick väl ganska bra. Har andra delen imorgon.
EV var ingen höjdare precis.. Fuck.
Gick hem till Mia sen och det höjde dagen till en helt annan nivå. Vi käkade bananpaj i hjärtformade skålar <3 2 månader idag! Och dessutom är det Alla Hjärtansdag ;)
Sen kollade vi på film, I rymden finns inga känslor. Och den var rättså söt :) Fastän jag hatar svenska filmer -.-
Gick hem vid 6-tiden. Det blev inget stall idag. Det var för kallt. -4 plus vind = -20 typ. Nu får det gärna försvinna. Jag vill bara ha vår!!!!

Fick också reda på en sak precis. Inte så jävla roligt. Du vet faktiskt nt vad du ger dig in på. Det må se lätt ut, men det är allt annat än enkelt.


Jack ♥

Kommentarer
Postat av: Rebecka

om jag tänker på samma sak som du så säger jag samma sak:S

2011-02-14 @ 22:04:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0