Söndag :(

Redan söndag idag. Jag får försöka göra det bästa av den. Jag lyckades inte sova bort den för Daniel ringde och väckte mig -.- Men han ringde inte till mig utan han ringde till mamma och ändå lyckas han väcka mig? :s
Jag har iaf redan tvättat mitt schabrak och packat stallväskan med alla saker som ska ner till stallet igen efter tävlingen. Snart ska jag faktiskt bege mig ner där och så får det blir en heldag därnere, det var längesen nu :)
Imorgon är det måndag igen, vilket betyder Mia - Bananpaj! Och sen stall igen. Men det är snart fredag igen :) Skolveckorna går frrruktansvärt fort nu, känns som om det var igår vi började efter jullovet! Snart är det också lov! :D
+ Jag längtar tills Ma Cherie kommer till Perstorp så vi kan påbörja hanteringen/inridningen :) ♥

Men nu ska jag fixa lite grejs här, försöka hitta min cykelnyckel bland annat. Sen blir det stallet! ♥




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0