slkdflawsdakih

Kom inte på ngt :P
Ja, var på ridgymnasiet och tittade idag :) Det är verkligen rätt skola för mig! Korta dagar, bra mat, mycket häst, inga läxor och det bästa av allt, INGEN IDROTT! Så jävla skönt :D
Ja, vi hade iaf jättekul där och på väla :) Förutom att Jessica drog med mig fram och tillbaka mellan partay, glitter och india som ligger i två olika ändar av väla! -.-' Men jag smsade med Tobbe undertiden och det gjorde det hela mke roligare :P Som till exempel:
Jag - Var är du ? :P
Tobbe - Hemma :)
Jag - Aha, vi tyckte att vi såg dig på bussen till Väla men då såg vi väl fel :P
Tobbe - Haha förmodligen ja :P
Jag - Förhoppningsvis, för det räcker gott och väl med en av dig :D :P
Tobbe - Hahaha aa tror inte världen pallar med fler av mig :D
Han är så kass :D Men han är ändå den bästa bror jag har ;D
Inne på väla köpte jag endast en klubba x) Men god va den (a)
På tåget på vägen hem somnade jag vid typ mörarp och sov hela vägen till Klippan x) Jag märkte inte ens när vi stannade i bjuv och åstorp, så jag sov verkligen x) Och när vi va i Klippan ringde jag mamma och frågade om hon kunde hämta mig på stationen för annars skulle jag komma försent till min ridlektion.. Hon sa att hon skulle ringa Danne och se om han va i Perstorp eller på väg iaf, för då kunde han hämta upp mig på stationen :)
Och när vi kom till Perstorp så hade hon fortfarande inte ringt, jag bara nahe då fick hon väl inte tag i han, och precis när jag tänkt det såg jag hans bil x) Jag bara YESS!!!! Jag slipper gå :D
Dialog:
Jag - Fyfan va jag är trött nu..
Danne -  INGA NEGATIVA TANKAR I MIN BIL! Då kan du hoppa ut igen!
Jag - Men man kan väl va positivt trött också!?
Danne - *gav mig två godisar* Ät de här och va glad!
Jag - JAG ÄR GLAD! *tog en*
Danne - TA BÅDA TVÅ!
Jag - JAJA!
Senare:
Jag - Det är juh bra att du meddelar om han kunde hämta mig eller inte, mamma.
Mamma - Jaha, gjorde jag det? :o
Jag - Det var just det du inte gjorde -.-
Mamma - Jaha..
HAHAHAH

Red sen Missy på lektionen. Gick massa bra, fick mycket bra beröm av Torun, sa att hon va skitfin och taktmässig hela tiden. Gjorde taktmässiga fina öppnor och slutor och va superfin i den förvända galoppen! Fick rida i Toruns sadel, men den låg bra på henne, superbra. Sen sa jag till mamma efter att jag fått en ny favorit :') Hon var iofs min favorit 2008 också och jag red henne rätt mke den sommaren, men nu är hon "funnen på nytt" :)

Imorgon ska jag morgonfodra, så jag ska snart sova (a) Sen vet jag inte vad som händer, Harboe behöver nog ridas, sen kanske det blir fler ^^




Kommentarer
Postat av: FRIDA ELMLUND - en hästmänniskas vardag

Fast man har idrott i 3:an ;) Haha!

Tror du har gjort rätt som vält hbrg, så jäkla underbart ställe! :D

2011-02-18 @ 20:40:40
URL: http://fridaelmlund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0