Programridning

Programrimdning idag då! 
Harboe var jätteduktig. Och vi fick rättså höga poäng för att vara första ggn och han är inte superduktig i dressyr, han kan nog bli. Han hade rund och fin gång och inte alls den stötiga gångarten. Vi fick t.o.m en 8:a på halten i LC! :o
Jag fick också 8/16 på min sits :) Nog bara ryttare som fattar x) Där är koeff. på de sista betygen så om man sätter en 8:a till exempel så dubblar man det till 16 :) Mest för att förklara ;)
Han var lätt finast i LC:2, också mycket fin i LB:1 men vi fick lite missar där för jag han inte få honom och släppa i vänstersidan så han var inte alls eftergiven där. Men svaret på den frågan fick jag när vi kom in i stallet, han var nödig och hade gått och tryckt hela sista programmet, lille pojken :( Han är sån som ABSOLUT inte kissar någon annan stans än i sin box x)
Ja vi fick iaf 189 p i LC:2 (67,5% Mycket nöjd med det!) och 182p i LB:1 (62,7% sämre, men ändå bra för att ha en kissnödig liten ponnie på banan för första ggn^^) Och jag blev även två rosetter rikare till min samling :) Jag kan väl säga att jag har flest pkrf rosetter, och de allra flesta är blåvita men jag tycker de räknas ändå, för man blir en erfarenhet rikare för varje rosett sen spelar det ingen roll om det är från träningstävlingar eller riktiga tävlingar :) Jag har liksom 20 pkrf rosetter av mina 32 och 17 av dem är från träningstävlingar :) 

Annars har dagen varit helt okej, umgåtts med Danne och Krille är något av det roligaste man kan göra :D Och jag har äntligen kommit på vad jag ska skriva på mina avslutningsbyxor ^^)



Nu ska jag kolla på film! Ha de bäst allesammans ! ^^






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0