Oops!

Hann inte skriva igår, men det kommer en uppdatering idag istället :D
Tuna: Mycket fin på uppvärmningen, vad lugn och drog nästan inget alls. Gjorde sen en övning där man skulle trava fem bommar och fatta galopp direkt efter, ett språng och sen en oxer efter. Det gick bra, och sen skulle man galoppera mot det istället. Gick också bra.
Den andra övningen var 5 studs efter varandra men vi la ner så det bara var tre och ökade succestivt. Detta gick bra, vi kraschade en gång på 5 studs men sen gick det bra gången efter så då slutade vi :)
Efter satt jag i klubbis i typ två timmar och gjorde min fysikläxa bland annat. Och därefter gjorde jag iordning Chamaro till Danne, han blev jättefin :')
Carro kom sen vid kvart i 8 tiden och vi tränade med Romero. Det gick jättebra, verkligen jättebra!! Jag fick jättemycket jättebra beröm av Carro och sista rundan hoppade vi 95/100 :D

Idag har skolan varit riktigt random. Hade muntlig redovisning på svenskan med en väldigt irriterande Jonathan precis bredvid Karin som gjorde miner och räckte FU hela tiden -.- Skitjobbigt, men det gick och det gick bra faktiskt :)
Efter skolan följde Jessie med mig till Ica och så handlade du blondering och färg. Sen gick vi hem och började med färgningen av mitt hår, vi har bara blonderat slingorna änsålänge med ont gjorde det! Blonderingen ska sköljas ur om ca 55 min ;o Och sen ska vi färga det ljusbrunt ;)
Så klockan lär nog bli ganska mycket vilket betyder, Inget Stall idag!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0