NH

Körde lite NH med Chamaro idag. Han var jätteduktig för att va första ggn :P Lite lat men det är nog för att han saknar Danne :( Han är i Oslo liksom :)
Men han var faktiskt superduktig. Han har inte riktigt förstått hur man leker för hans mamma dog när han var liten så han var hennes sista föl och därför har han blivit uppfostrad av människor i hela sitt liv = ingen lek med mamma eller andra föl :/ Jag fick iaf honom att springa efter mig och leka lite :)
Men han ville mest kela :P

Klockan är nu 01:31 och jag och Jessie har precis varit ute och gått i 1,5 h. Har pratat om allt mellan himmel och jord, från kärlek till bråk, till psykopater tillbaka till kärlek, till syskon till allt verkligen! Och allt började med Magnus Betnérs skämt om tjockisar xd Men vi behövde det verkligen. Nu vet Jessica precis allt om mig och jag vet allt om henne, och det är ingen annan som vet. Hon vet hur jag känner för saker och ting och hon vet allt som irriterar/glädjer mig i livet.
Det finns nog faktiskt ingen annan som hade pallat allt jag berättat för Jessica nu. Jag har alltid tagit på mig allas problem utan att berätta för ngn om mina. Nu fick jag chansen och jag har aldrig känt mig lättare. Jag satt bokstavligen och berättade ALLT om min familj och om hur jag mådde när vissa personer sa vissa saker. Jag grät tills jag inte hade mer kvar att gråta med, och ingen annan hade pallat sitta med mig utan att börja gråta själv. Men det kändes ändå så bra, för nu har jag någon som jag kan berätta saker för diskret som fattar utan att behöva en förklaring innan. Det känns så bra! ♥

Imorgon ska vi hämta Ma Cherie ♥ Det känns så bra att äntligen påbörja hennes hantering och att jag är en del av det och nu när allt har lämnat mina axlar känner jag mig lättare och mer positiv än någonsin. Nu siktar jag bara framåt och kommer bara tänka på oss, för det är vi värda!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0