"Linnea Sofi Daniel Hallström Hovander Lindquist"

Haha, ja det är så det hade blivit om jag gjort en phrases på Fb där det stod "Den första som gillar detta ska jag ha som andra namn på fb" och om Daniel hade gillat den först x)
I allmänhet var han på fett jävla bushumör idag. Sjukt asså! :o Han har nog aldrig varit så busig som idag ;o
Inga planerade ritter idag heller men ändå fick jag rida igenom Maybe lite på mammas lektion för hon höll på att få spel på henne. Hon vägrade gå liksom. Så jag fick hoppa upp och säga till henne lite. Sen fick jag rida igenom Fashion för hennes ryttare visste inte hur mke hon kunde kräva av henne så Fashion var dum. Så jag hoppade upp och fixade till henne så hon inte va så dum sen fick ryttaren hoppa upp igen och så fick jag tala om lite för henna hur hon skulle göra. Man måste liksom va lite brysk mot henne för att hon ska gilla att bli riden. Och då kändes det mycket bättre :)
Efter det red faktiskt min bror (!) för första gången. Och han var superduktig, hittade takten i traven direkt och hade en mjuk kontakt i bettet så t.o.m MADAME gick i form ;o Han sa också att han tyckte att det var roligt och att han faktiskt var beredd på att lägga lite pengar på det. Kul! :D
Och Danne skrämde livet ur mig sen i klubbis. Jag stod och lutade mig mot dörren när Krille öppnade så jag skrämde han först :P Men så kom bara Simon och Krille in och stängde inte efter sig? Så precis när jag tog i handtaget och skulle stänga så hoppar Danne fram bakifrån och skrämde livet ur mig ;O Jag skrek till och hörde inget sen efter, jag hörde nt när han kom in, jag hörde inte vad de andra sa :O xD Sen satte jag mig på soffan och sa "Satans jävel" Och han bara "HAHAHAHAHAHAH" -.-' xd Ae, han är rolig den lille filuren :) Eller ja, lilla och lilla. Han väger ändå 100 kilo typ x)
Han körde oss hem sen btw. Sen har jag bara suttit och glott på fula videor på YT och kollat FB och bdb. Ingen rolig kväll med andra ord.
Men nu, ska jag faktiskt sova, för jag ska upp tidigt imorgon och börjar känna sömnpulvret spridas omkring mig. Detsamma gäller nog mamma, som just nu sover i soffan bredvid mig :P




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0