Hold it against me.

Det är väl ungefär så Fashion tänker. Fyfan! Hon är verkligen inte rolig innan man får igenom henne ;o
Longerade i en kvart innan jag red för hon hade inte gått på en vecka. Sen satt jag upp och så. I skritten var hon väl ganska pigg men sen fick hon två utbrott på mig i traven. Jag vann över henne båda ggrna, trodde faktiskt att jag skulle få mig en flygtur men jag hade tur x) Sen red jag henne bara framåt, samtidigt i form och ställde henne. Red i galoppen också och gjorde något byte för att jag inte var säker på hur hon skulle reagera om jag fattade i vänster. Det gick iaf! Efter en halvtimme släppte hon äntligen och började suga fast i bettet som hon ska. Då kändes det som om man hade en häst i handen, inte en myra.
Sen gav jag henne till ryttaren som skulle ha henne på lektionen.

Skolan idag var ingen höjdare. Fick reda på två provresultat och fick precis g på båda .. :( Fan alltså, jag fattar inte det, jag brukar alltid få över vg? Jag får försöka vila upp mig på lovet och se hur det går sen. Har varit sjukt trött de senaste dagarna :/
Imorgon ska jag och Jessica på besök på Helsingborgs ridgymnasium, så vi åker med tåget 06:48 (!) imorgon bitti. Slipper skolan iaf ^^ Sen ska vi till väla efter besöket där och köpa en stav till Jessies tungpiercing.
Men nu ska jag fixa lite saker och snart ska jag sova! ^^




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0