Helvete!

Det va väl fan att ni inte kan sluta hålla på!!! Tack för att du förstörde mina lektioner totalt och gjorde mig skitsur!
Ja, ridningen gick inte så jävla bra idag. Blev svinförbannad precis innan den första lektionen, riktigt riktigt arg, så jag fick tårar i ögonen :'/ Fucking idioter alltså, att ni aldrig fattar!
Danne försökte iaf få mig på bättre tankar, och det tackar jag starkt för! Han red med på vår lektion och var hela tiden schysst och liknande. Sen pratade han lite med mig efter jag ridit Tuna, och skulle börja rida Harboe. Tack för det, ännu en gång! ♥
Ja, så ridningen var väl inte toppen idag. Red Tuna med sporrar för första gången och hon var mycket bättre så. Hon var med fokuserad då på arbetet och inte på allt annat omkring henne. Jag får lite låst hand i galoppen på henne så hon byter galopp med bakbenen varje kortsida, måste verkligen träna på det..
Harboe var lite stressad idag, han fick inte riktigt en så lång uppvärmning som han behöver egentligen och sen stressade han sig igenom studsen så han försökte ta två studs i ett språng = landade på bommen och blev rädd -.- Han behöver mycket mer träning x)

Min skoldag och min eftermiddag var iaf rolig! Eller eftermiddagen iaf x) Jag följde med Mius hem, sen åt vi chokladkaka och gick sen till stallet. När jag kom till stallet förlorade jag all energi, för det satt ett par energitjuvar i klubbis och mia gick ut i stallet så jag gick ut efter ett tag och såg att Dannes bil var där. Då blev jag genast gladare, han är expert på att få upp mitt humör :) Så gick jag ut i stallet, hälsade på Torun, Danne och sa hej till mamma. Sen såg jag en till person bakom mamma, vid typ Chammes box och såg sen att det var min bror!! Jag bara "vafan gör DU här?!" Helt paff blev jag. Sen följde vi med Danne ner till byn och hämtade Tobbe och Sandra på stationen. Vi hade jättekul, lyssnade på en helt cp radiokanal med en helt cp programledare som hade sjukt rolig dialekt x) Jag fick också Sandra att garva åt "Abobo" igen :D Men tillbaka till programledaren, han skulle sätta igång en låt, och så sa han "Ny ska vi i alla fall lyssna po in lot som.. inte er so bra, men skitsamma, her er den i alla fall" Och så var det Miami 2 Ibiza med Swedish House Mafia! Fast det var ännu roligare när han skulle säga namnet: "Sweddis Hos Möfiö" typ xd Skitkul var det iaf xD

Nu ska jag iaf börja på förberedelserna inför imorgon, för imorgon ska jag tävla med Romero :D Så nu blir det putsning av skor, provande av kavaj och liknande :D Prova på en röd outfit imorgon, hoppas det blir bra! :D

Ha det bra!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0