Fuckin Perfect.. Eller nästan.

Skolan idag var rättså äcklig faktiskt. Eller juste ja! Det är juh för att jag och Jessica var där! :D För vi är juh så jävla äckliga! -.-
Skitsnack har gått rätt mke idag. Enligt en speciell person är alla som umgås med Jessica äckliga, så jag är numera äcklig! Moget eller hur? Man kan fan inte tro att de går i nian.
Musik och show idag iaf, det gick faktiskt bra. Vi är typ redan klara med första låten, mest lite finslipning, sen kan vi börja med nästa! Fucking awesome!
Efter skolan gick jag hem till Mius och umgicks med henne. Innan Danne kom och hämtade oss typ halv 5. Rättså underbart, vi slapp GÅ hela vägen till stallet. Men istället fick vi åka ner och panta typ 400 burkar från ridskolan -.- Rättså långtråkigt eftersom den jävla burkautomaten gick i sönder två ggr för att mamma TVUNGET skulle stressa -.-
Thea skrämde också halvt ihjäl mig när jag kom ut ur butiken x) Thea = Jessie mamma
Kom ner till ridskolan och satt där ett tag. Men det var tråkigt och Harboe skulle inte gå förrän åtta = Jag kan rida! Och jag gjorde vid honom och skrittade sen honom i 25 minuter (!) innan han släppte. När han väl släppt var han jättefin att rida på, han var så mjuk i ryggen så han gick med huvudet i marken nästan x) Skrittarbete FTW!
Han var också riktigt fin sen, när jag travade fram honom så red jag honom med låg välvd hals för att få igång rygg och bakben. Sen när jag skulle sätta mig ner så plockade jag upp honom och han var jättefin! I höger galopp var han ändå bäst. Helt sjukt vad fin han var :')
Sen var det inte planerat att jag skulle rida mer, men Torun ville att jag skulle rida Tuna på sista lektionen.
Var lite sent ute så jag fick stressa mig igenom rykt, sadling och tränsning.
Hon var inte helt tipp topp idag. Hon var jättefin i framridningen och så men när vi skulle galoppera gick det inte alls bra. Hon bara låste käkarna runt bettet och sprang. Jag fick ingen kontakt med henne nånstans i varken skänkel, tygel eller säte så jag fick rida henne rakt in i väggen och då stannade hon. Sen var hon fin igen när jag travade av henne. Så det blir väl 4 av fem toastar uppe, galoppen behöver träning fortfarande bara. Annars är hon massa fin nu :)
Sen väntade vi på mamms, som var på styrelsemöte. Sen fick vi skjuts av Torun och Andy hem ^^,




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0