..

Orkar inte skrva om stallet idag. Jag blir bara förbannad då igen. 

Jag fattar bara inte varför jag ska bli indragen i det hela. Jag har inte gjort NÅGONTING för att förtjäna att bli kallas äckel eller bli ignorerad. Jag har inte gjort er någonting, jag har inte sagt någonting om er, jag har inte börjat bråka med er. Varför blandar ni in mig?! Blir så jävla irriterad på er, ni kan fanimej inget annat än klaga på andra, det är genom ert skitsnack som ni får er populäritet, jävla idioter!
Ni är fan inte värda ett enda rött öre i mina ögon längre. Och när du sen fattar att hon bara utnyttjar dig så kan du alltid försöka komma tillbaka till mig, krypandes och gråtandes. Och vet du hade fått? Du hade fått se mig totalnoncha dig för att sedan gå därifrån. Du är fan dum i huvudet som tror att du bara kan ignorera mig totalt i skolan och tro att allt är okej när vi är i stallet. Fockin Retaed..





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0