En liten ros med ett hål i sin själ.

Jaa, kom hem från skolan för lite mer än en timme sen och vi ska snart ner till stallet. Jag ska trna Habbe babbe och senare rida Maybeline på en lektion. 
Skolan var kort och bra idag! Memet skröt om att han hade håla på hemkunskapen. Men efter musiken skickade jag att vi slutade då, halv 2, och de slutar efter 3 x) Då var inte hans lilla håla någon triump längre :P
Dialog i matan:
Random kille knackar på rutan
Jag - Oh, Shit vad rädd jag blev.
Jessica - *drämmer näven i rutan* HORA!!
Jag - Va?!
Jessica - Fyfan vad rädd jag blev, jag började nästan gråta!
Vi - HAHAHAHAHAHAH

Vi är fan inte normala!

Men nu ska vi dra oss neråt till stallet :) 
Ha de!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0