Diss.

Alltså, jag är inte någon riktig märkesmänniska, men vissa kan vara riktigt snygga. John Whitaker brukar ha ganska snygga saker. Men Denna måste jag nog faktiskt dissa!

Ärligt? En John Whitaker NYLONgrimma?!
Alltså, enligt de nya lagarna på vägverket får man inte transportera en häst i annat än lädergrimma då nylon bränner och kan ge stora brännskador på hästen och dessutom inte går isönder lika lätt som läder.
Alltså skulle man ha denna grimma i hagen, stallet och så? Verkligen? Vad är det då för mening med den egentligen, att betala 245 kr för en grimma att ha i hagen? Som går i sönder superlätt när hästarna leker eller blir nersmutsad dirr. Ur min synvinkel kan jag se att det inte är lönt att lägga dyrbara pengar på ngt så onödigt. Tycker faktiskt bara att det ser ut som en snobbgrimma, bara för att visa att man har pengar.
(JW's sortiment är i annat fall mycket snyggt och där finns många favoriter men en grimma som man kan få för typ 50 kr på GeKås är lite överskattat)

DISS!

Kommentarer
Postat av: sandra

ey jag har en schokemölle eller hur det stavas grimma i hagen :D och dem är dyrare ^^

2011-02-21 @ 23:45:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0