Det blev hoppning idag.

Japp. Jag kände för lite hoppning idag så Habbe babbe fick ha lite roligt ;)
Först hoppade jag ett kryss med en bom framför och en efter med ca 2 m från och till hindret. Men eftersom han ALLTID ska överdriva sina hopp på något sätt så fick jag länga den bakre bommen till drygt tre meter -.- :P Men han hoppar jättebra och han är nog snart redo för en LD clear round hoppning :)
Hoppade faktiskt en oxer också på 95 cm, vilket motsvarar LB+5 för honom och det gick jättebra! :D

Han har lite lökig hoppstil men den funkar :P Så länge han inte river eller stannar så är jag nöjd! ;)
Ja, och sen lovade jag juh en bild på vår fina outfit idag :P

Han var ändå rätt söt i rosa ^^
Kommer film senare :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0