Audience of one.

Skolan idag var riktigt tråkig. Fysikprovet var cpsvårt! Fast den andra gruppen sa att det var lätt ? Så antingen är vår grupp särigt dumma i huvudet eller så är det för att vi sa alla frågorna till den andra gruppen efter :S xD
Gick sen snabbt hem till Mius och åt, därefter dirket till stallet. Idag var vi ovanligt bra i tid ;o gick typ från mia strax innan tre ;o
Mamma plockade upp oss på vägen och så åkte vi sista biten ner. Jag bytade om och gick sedan ut och fixade min pålle. Skulle rida Missy idag, kul!
Och hon var jättemysig! Visst, jag vet att hon är mjuk och så, men det är ganska skönt att rida en snäll häst för en gångs skull :P Vi hoppade omhoppningssvängar och Missy gjorde dem bättre än de små ponnyerna ;o Så jäkla flexibel asså! 
Ja, Missy blir nog riden fler ggr av mig, superfin häst, inte så mycket gång som de andra jag brukar rida men gå stadigt. Skönt, som sagt, att rida en sådan också nån gång :P 
Efter ridningen blev det inte mycket mer. Jag mockade hos Missy för hennes skötare var sjuk, så jag tog hennes box och strödde så det blev ljust och fint :) Strax efter åkte jag hem :P
Så nu har jag suttit i några timmar och fixat det sista på Mys header och hennes blogg. Så nu är det färdigkodat och designat ;) Checka den, vettja! http://SMMShowjump.blogg.se
Gjorde också ett inbrott, hoppas inte det gjorde ngt (a)
Men jaja, nu ska jag snart sova. Ska tvätta håret och ansiktet först bara^^
Ha det bra!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0